Sivut

sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Sisu Jämsän näyttelyssä ja Sade, the villi peto.

Ok. Eli kerron ensin näyttely uutiset kun tiedän, että se teitä enemmän kiinnostaa :D. Eli Sisu oli eilen Jämsän näyttelyssä. Tuomarina oli tiukkaakin tiukempi Soile Bister, joka ei tuntunut tykkäävän oikein kenenkään koirasta. Vain yksi ranskis (ranskanbulldoggi) sai sa.n ja melkein kaikki saivat eh.n (erittäin hyvä) tai h.n (hyvä). En haluaisi mollata tuomaria, mutta Sisun arviointi sai minussa ja äitissä aikaan naurua. Sisu esiintyi hyvin kehässä, joten sen puolen olen iloinen :). Sää oli huono, satoi ihan hirveesti ja kehä oli kura velliä sen takia.
 Ja sitten se Sateen juttu. Eli siis, tässä Sateen terveiset äitin luota..

Sade: - Moi.. pitkästä aikaa!! Täällä Suvexin äitin luona parasta on parvekkeella olo. Tykkään käydä ulkona ja Suvex yritti totuttaa mua ohi meneviin ihmisiin, polku pyöriin ja autoihin. Autoja siedän sylissä. Aina, kun tulee vastaan lenkkeilijä tai pyöräilevä ihminen ja minä olen maassa menen shokkiin, en suostu kävelemään. Mutta toi alku oli vaan sellaista hempeilyä. Nyt päästään asiaan. Mä olen hurrrja villi peto ;D. Suvex voi todista keittiöstä olo huoneeseen rallit, päivä peiton raapimisen, kaikkien roikkuvien esineiden kanssa "leikkimisen" ja kaiken muunkin mun tekemän riiviöinnin. Gärr.. uskaltakaakin tulla häiritsemään mua, kun teen jotain "omia juttuja",vastassa on kynnet!! Tää Suvexin äitin ottama kuva sit vääristää mun luonteen ihan kokonaan. Mutta älkää pelätkö,en ole vain villi peto, tykkään välillä myös hempeillä, nim.merk. illalla.
p.s. Älkää oikeasti luulko, että Sade on pelkkä villi peto, osaa se olla rauhallinen ja tykkää rapsutuksista hetkittäin!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat