Sivut

tiistai 16. syyskuuta 2014

Koirakavereita ja uusi kamera! :)

Veljekset kilpasilla.
Viikonloppu vietettiin siis Sisun kanssa Reinon ja Nipsun luona. Lauantai aamulla käytiin canicrossaamassa tiellä. Serkku oli apuna. Nippeä juoksutettiin 4-5pätkää ja Repeä n.3 en oo ihan varma. Vuoroteltiin, välillä serkku juoksi koiran kanssa ja mä olin kutsumassa koiraa eellä ja välillä toisinpäin. Nippe juos joo, mutta ei varmaankaan tajunnut, että ihmistä pitäisi vetää :D. Sen kanssa ei ihan vielä sitä parasta canicrossin tuntua saatu, mutta pikkuhiljaapikkuhiljaa :). Täytyy nyt ruveta opettamaan sille sitä vetämistä. Repe sensijaan veti heti ihan älyttömällä drivella. Tosi hyvällä tekniikalla ja voimalla!! Mun muru <3. Se koira osaa kyllä aina yllättää! <3 Lauantaina treenattiin parikin kerta milloin mitäkin, heiteltiin koirille palloa pihalla ja juoksutettiin niitä, käytiin lenkillä jne. illalla oli itse kukin vähän väsynyt :D.
Kaveri vei mun paikan! :D

Sunnuntaina suunnattiin Repen ja Kertun kanssa mätsäriin, vaikka itellä olikin aamulla vähän epävarma olo. Kerttu meni ekaan kehään omistajansa kanssa, kun oli lähellä, että kehät olis menny päällekkäin, mutta nauha kehässä minä vein Kertun. Kerttu seisoi tosi hyvin, liikkumisessakin juoksi tosi hienosti tietyissä kohdissa, mutta yhessä kohassa oli joku ihme kohta, mitä piti jäädä haistelemaan. Tuomari näytti olevan tehneensä jo valintansa, joten ei sijoitusta. Varsin tyytyväinen olen kuitenkin siihen, millaista muutosta on tapahtunut!! Nykyään Kerttu lähtee mun mukaan paremmin, seisominen on parantunut ja ravaakin ihan ok kun haluaa :).

Repen kanssa olin jh kehässä. Ensin kierrettiin kaikki pari kertaa ympäri. Yksilö arvostelu meni hyvin. Pöydällä huomaa edelleen, ettei se ole Reinon mikään suosikki paikka, mutta suostuu siinä kuitenkin olemaan, kävely hyvin, seisottaessa olisin voinu ehkä väistää vähän enemmän tuomaria (?). Liikkeissä tosiaan tuomari pyysi vain kolmion. Tälläkertaa muistin neuvot, mitä sain viime näyttely treeneissä ja ne oli kyllä viisaita neuvoja! :) Oltiin sitten lopulta JH 4! :) Olen siihen varsin tyytyväinen.
Repe ja palkinnot.

Meille tuli myös eilen uusi kamera, Nikon D3200. Parin testauksen jälkeen olen todennut hyväksi, täytyy vaan ostaa siihen pitempi putki :). Kaikkia sen toimintoja en ole vielä kerennyt kokeilla, joten niistä en osaa sanoa. Siihen tuli mukana myös yksi ilmainen valokuvaus kurssi, joten josko sitten siellä oppis vaikka paremmin kuvaamaan! :) Tässä Sisusta otettuja räpsyjä. Mielipiteitä kuvista saa-, ja pitää  sanoa! :)
Syksy posee :).

<3

My love, Friedrich`s Mr Bean "Sisu" 2,5years <3.

Vahti koira ;).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Otamme meilellämme vastaan rakentavia kommentteja & neuvoja, mutta asiattomia kommentteja emme julkaise :). Kiitos jos kommentoit! :)

T:Team.S feat.Jukka ja lainako9irat